Відправлення здійснюється після підтвердження замовлення менеджером по телефону, ел.почті або через соц.мережі!
НОВА ПОШТА (у відділенні, поштомат чи кур'єром)
- При замовленні до 18:00 (Пн.-Пт.) або до 15:00 (Сб.-Пт.) відправлення відбувається в той же день. Якщо виникне затримання з відправленням замовлення, ми обов'язково Вас попередимо.
- Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті « Новая Почта » або в застосунку.
- Послуга "Накладений платіж" сплачується окремо, за тарифами Нова пошта (2% від вартості товару + 20 грн.)
УКРПОШТА (за тарифами служби доставки)
Безкоштовна доставка в пункт видачі РОЗЕТКА для сплачених товарів зі стікерами Розетка!
З 1 лютого 2024 року запроваджено комісію за післяоплату РОЗЕТКА Маркетплейс.
Доставка буде здійснена від 4 до 7 днів!
При оформленні замовлення в полі «Доставка» виберіть «Самовивіз» і в коментарях вкажіть «Розетка».
Адресу для самовивозу можна вибрати, скориставшись посиланням: https://rozetka.delivery/tracking/branches або менеджер з'ясує дані для виконання при підтвердженні замовлення.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
____________________________________________________________
ВАЖЛИВО!
Замовляючи доставку товара кур'єрськими службами (Новая Почта, Укрпочта, Розетка.Деливери) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність усього товару в посилці, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати. Обов'язково повідомте нам про те, що сталося, за тел.: (050) 976-98-79
Після отримання товару будь-які претензії щодо його упаковки, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду.
Якщо товар не був отриманий, згідно з угодою користувача, витрати на логістику покриває покупець.