Відправлення здійснюється після підтвердження замовлення менеджером.
1. Швидка кур'єрська доставка (тільки по Києву та передмістю) товарів зі стикером від NeLS .
- Доставка товару по Києву та передмістю за допомогою логістичної компанії NeLS.
- Доставка здійснюється до під'їзду або квартири адреси Замовника.
Підйом великогабаритного товару від під'їзду до квартири оплачується додатково!
- Доставка здійснюється в інтервалі часу з 14:00 до 22:00.
При виході кур'єра за маршрутом ви будете повідомлені про запланований час доставки.
- Вартість доставки товару по Києву - 200 грн!
Вартість доставки в передмісті Києва уточнюйте у менеджера.
Увага! Кур'єр, який доставляє замовлення, не встановлює і не підключає техніку.
2. Самовивіз у м. Київ з пунктом видачі товарів нашого партнера NeLS для товарів зі стикером від NeLS .
При оформленні замовлення в полі «Доставка» виберіть «Самовивіз» і в коментарях вкажіть «доставка NeLS».
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
3. Безкоштовна доставка в пункт видачі від Розетка (від 4 до 7 днів) для товарів зі стікерами від Розетки !
З 1 лютого 2024 року запроваджено комісію за післяоплату РОЗЕТКА Маркетплейс.
Ця послуга доступна в тестовому режимі.
При оформленні замовлення в полі «Доставка» виберіть «Самовивіз» і в коментарях вкажіть «Розетка».
Адресу для самовивозу можна вибрати, скориставшись посиланням: https://rozetka.delivery/tracking/branches або менеджер з'ясує дані для виконання при підтвердженні замовлення.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
4. Новою поштою
- При замовленні до 18:00 (Пн.-Пт.) або до 15:00 (Сб.-Пт.) відправлення відбувається в той же день. Якщо виникне затримання з відправленням замовлення, ми обов'язково Вас попередимо.
- Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті « Нова Пошта » і в застосунку.
- Послуга "Накладений платіж" сплачується окремо, за тарифами Нова пошта (2% від вартості товару + 20 грн.)
5. Укрпоштою
ВАЖЛИВО!
Замовляючи доставку товара кур'єрськими службами (NeLS , Нова пошта, Укрпошта, Розетка.Delivery) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність усього товару в посилці, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо сприятлива ситуація матиме місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося, за тел.: (050) 976-98-79
Після отримання товару будь-які претензії щодо його упаковки, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду.
Якщо товар не був отриманий, згідно з угодою користувача, витрати на логістику покриває покупець.