Необхідно надіслати нам товар «Новою Поштою», реквізити отримувача уточнюйте за телефонами або в месенджерах (viber/telegram).
Зверніть увагу: якщо ви вкажете в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів», ми не зможемо отримати вашу посилку і вам потрібно буде ще раз відвідувати відділення «Нової Пошти» та змінювати умови доставки. Будь ласка, обов'язково вказуйте номер замовлення і ТТН  в месенджерах (viber/telegram), щоб ми могли отримати посилку без перешкод.
Якщо бажання повернути товар виникло протягом 14-ти днів після покупки і товар не був у використанні, збережені товарні пломби, ярлики і споживчі якості товару, ми повернемо вам гроші без зайвих питань. Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 9) (статья 9) та наша совість — на вашому боці!
У випадках, коли товар, який повертається, відноситься до категорії «складна техніка» (ноутбук, планшет, мобільний телефон, смартфон, фотоапарат і т.д.), швидше за все, буде необхідна технічна експертиза тривалістю до 7-ми днів, яка має підтвердити, що під час перебування у покупця товар не використовувався і зберіг свої споживчі якості.
Головна умова обміну товару на гроші: 14 днів з дня покупки і товар, який не був у використанні, в новому, робочому стані.
Для оформлення повернення товару необхідно вказати номер і дату замовлення. При поверненні коштів — ваші паспортні дані та ІПН.

 

На сторожі інтересів покупців знаходиться совість магазину і Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 8), згідно з яким, якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, покупець має право на безкоштовний гарантійний ремонт.
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші. Термін ремонту складає 14 днів або менше. Виняток: коли необхідно замовити деталі для ремонту у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується.
Якщо неприємності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, тощо), товар знімається з гарантійного обслуговування і ремонт можливий тільки за рахунок Покупця.
Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються Покупцем. Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню або ті, що пройшли діагностику і в них не було виявлено заявлену несправність, повертаються назад за рахунок Покупця.