1.  Швидка кур'єрська доставка (тільки по Києву та передмістю) для товарів зі стікером від NeLS.

  • Доставка товару по Києву та передмісті за допомогою логістичної компанії NeLS.
  • Доставка здійснюється до під'їзду або квартири адреси замовника.
    Підйом великогабаритного товару від під'їзду до квартири сплачується додатково!
  • Доставка проводиться в інтервалі часу з 14:00 до 22:00. 
    При виході кур'єра на маршрут ви будете повідомлені про плановий час доставки. 
  • Вартість доставки товару по Києву- 200 грн! 

    Вартість доставки у передмісті Києва уточнюйте у менеджера. 
    Увага! Кур'єр, який доставляє замовлення, не встановлює та не підключає техніку.
     

2. Самовивіз в м. Київ з пункту видачі нашого партнера NeLS для товарів зі стікером від NeLS.
При оформленні замовлення у полі "Доставка" оберіть "Самовивіз" і у коментарях вкажіть "доставка NeLS".
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.

3. Безкоштовна доставка в точку видачі від Розетка (від 4 до 7 днів) для товарів зі стікерами від Розетка
Ця послуга доступна у тестовому режимі. 
При оформленні замовлення у полі "Доставка" оберіть "Самовивіз" і у коментарях вкажіть "Розетка".
Адресу для самовивозу можна обрати, скориставшись посиланням: https://rozetka.delivery/tracking/branches або менеджер запитає дані для доставки при підтвердженні замовлення.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.

 

4. Самовивезення в м. Дніпро (деталі за номером телефону і в мессенжерах, вказаних на сайті) для товарів.
Перед тим як прибути, будь ласка, перевірте наявність товару та уточніть час прибуття.
 

5. Новою поштою

  • При замовленні до 18:00 (Пн.-Пт.) або до 15:00 (Сб.-Нд.) відправлення відбувається у той же день. Якщо виникне затримка відправлення, ми обов'язково повідомимо Вам.
  • Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті « Нова Пошта » та в застосунку.
  • Послуга "Накладний платіж" сплачується окремо, за тарифами Нової пошти (2% від вартості замовлення + 20 грн.)

6. Укрпоштою

 

ВАЖЛИВО!

Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (NeLS, Нова пошта, Укрпошта, Rozetka Delivery) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: (050) 976-98-79

Після отримання товару будь-які претензії щодо його пакування, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду.

Якщо товар не було отримано, згідно з угодою користувача, витрати на логістику покриває покупець.