Shanling UA3 — збалансований мобільний ЦАП/підсилювач, що поєднав приємний мелодійний звук та виразний дизайн в контексті демократичної вартості.
Примітно, що перед нами один з перших представників портативного класу Hi-Fi, оснащений ЦАП від Asahi Kasei (AK 4493EQ). Дані чипи були відсутні на ринку тривалий час у зв'язку з відомими подіями.
Shanling UA3 — музична "запальничка" із заокругленими бічними гранями. Виготовлено пристрій з алюмінію — матового, тактильно приємного. Є пластикова вставка, вона оточує порт USB type-C. Що стосується інших комунікацій, то тут без особливих сюрпризів: на верхній грані корпусу розміщено два роз'єми для навушників (4.4-мм Пентакон та стандартний 3.5 мм).
Набір елементів керування аудіо представлений трьома фізичними клавішами, що потішать користувачів правильними габаритами та чітким кліком. Варто зазначити, що операції, що виконуються клавішами, можна змінити у фірмовому безоплатному застосунку Eddict Player (тільки для Android), де користувачам пропонують ще й багато іншого. Важливо згадати й про комплектний обплетений type-C кабель, що дістав мідні провідники високого ступеня очищення, спеціальне покриття проти наведень, а також металеві гільзи конекторів.
Як було зазначено вище, основою перетворювального тракту Shanling UA3 виступив новий мобільний ЦАП виробництва Asahi Kasei з маркуванням AK 4493EQ. Цей чип підтримує декодування PCM файлів з бітрейтом до 32/768 і DSD з частотою ≤512. Присутні й тактові генератори, що ефективно допомагають ЦАП протистояти джитеру.
Не підвів пристрій і в частині підсилювальної складової: усередині компактного корпусу стоять два ОУ Ricore RT 6863, що забезпечують сумарну вихідну потужність на рівні 211 мВт/32 Ом для балансного під'єднання і 125 мВт – для Single Ended (3.5 мм ).
Щодо безпосередньо характеристик звучання, то тут спостерігається класична Шанлінівська картина. Насамперед йдеться про музично орієнтовану, драйвову подачу, якій, однак, вистачає деталей, динаміки та масштабу. На додаток, не обійшлося і без нормальної швидкості промальовування звукових образів, а також натуралістичної передачі тембрів вокалу та музичних інструментів, особливо тих, що працюють у великій, малій та першій октавах.