Відправлення здійснюється після підтвердження замовлення менеджером по телефону, ел.почті або через соц.мережі!

Файл:Новая Почта 2022 logo.png — Вікіпедія

НОВА ПОШТА (у відділенні, поштомат чи кур'єром)

  • При замовленні до 18:00 (Пн.-Пт.) або до 15:00 (Сб.-Пт.) відправлення відбувається в той же день. Якщо виникне затримання з відправленням замовлення, ми обов'язково Вас попередимо.
  • Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті « Новая Почта » або в застосунку.
  • Послуга "Накладений платіж" сплачується окремо, за тарифами Нова пошта (2% від вартості товару + 20 грн.)

 

Файл:Укрпошта-ua.svg — Вікіпедія

УКРПОШТА (за тарифами служби доставки)

 

Файл:ROZETKA-Logo-L3-B-RGB.png — Википедия

Безкоштовна доставка в пункт видачі РОЗЕТКА для сплачених товарів зі стікерами Розетка!

З 1 лютого 2024 року запроваджено комісію за післяоплату РОЗЕТКА Маркетплейс.

Доставка буде здійснена від 3 до 8 днів!

При оформленні замовлення в полі «Доставка» виберіть «Самовивіз» і в коментарі вкажіть «Розетка».

Адресу для самовивозу можна вибрати, скориставшись посиланням: https://rozetka.delivery/tracking/branches або менеджер з'ясує дані для виконання при підтвердженні замовлення.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.

 

Developers | Uklon - Delivery Gateway Docs

Послуга доступна тільки для сплачених товарів в м. Дніпро та Дніпропетровській обл.!

Кур'єрська доставка Uklon - це новий рівень зручності та швидкості.
Тепер ви можете замовити потрібну вам техніку і отримати її безпосередньо до дверей без зайвих затримок.

При оформленні замовлення в полі «Доставка» виберіть «Кур'єрська доставка Uklon», і в коментарі напишіть Адресу доставки.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
____________________________________________________________

ВАЖЛИВО!

Замовляючи доставку товара кур'єрськими службами (Новая Почта, Укрпочта, Розетка.Деливери) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність усього товару в посилці, а також його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати. Обов'язково повідомте нам про те, що сталося, за тел.: (050) 976-98-79

Після отримання товару будь-які претензії щодо його упаковки, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду.

Якщо товар не був отриманий, згідно з угодою користувача, витрати на логістику покриває покупець.

 

Найбільша база недобросовісних покупців України – BLACKBOX 

Після підтвердження та відправлення замовлення клієнт бере на себе зобов’язання отримати товар або компенсувати витрати магазину на транспортування. Це стосується випадків, коли з боку магазину не було помилок, а товар прибув без пошкоджень і відповідає замовленню.
Умови зберігання:
Замовлення зберігається на відділенні протягом 6 (шести) днів. На 7-й день товар повертається на склад магазину. Подовжити термін зберігання можна лише за попереднім погодженням із менеджером магазину телефоном або через соц. мережі..
Відповідальність замовника:
Якщо клієнт оформив замовлення, підтвердив його, але без пояснень не забирає товар, або повідомляє про "зміну планів", він зобов’язаний компенсувати всі транспортні витрати, пов’язані з доставкою та поверненням товару.
Дії щодо недобросовісних клієнтів:
Замовники, які ухиляються від компенсації транспортних витрат, ігнорують дзвінки або додають номер магазину в чорний список, підпадають під наступні санкції:

  1. Внесення в чорний список магазину.
    Подальші замовлення для таких клієнтів можливі виключно за умови повної передоплати.
  2. Інформування партнерських магазинів.
    Дані про замовника, який спричинив збитки, будуть передані всім магазинам-партнерам для вжиття відповідних заходів.
  3. Додання до бази BLACKBOX.
    Особисті дані таких клієнтів будуть внесені до найбільшої в Україні бази недобросовісних покупців – BLACKBOX. Магазини, які користуються цією базою, будуть попереджені, і замовлення таким клієнтам надалі відвантажуватимуться лише за умови повної або часткової передоплати.

BLACKBOX – захист чесного бізнесу від недобросовісних покупців!