Кількість
|
Вартість
|
||
|
Відгуки про магазин CyberDream
Сконтактував з магазином, вони запропонували відправити навушники їм на діагностику - "займає до 7 робочих днів. Зазвичай швидше". У моєму випадку діагностика зайняла 13 робочих днів. Щоб дізнатися результат мені доводилось кілька разів запитуватись у Viber, тобто сам магазин не виходив на контакт. Магазин кілька разів робив обіцянки (діагностувати мають на вихідних/сьогодні/протягом дня дамо відповідь) та порушував їх.
Діагностика пройшла, підтвердивши що у кейса дійсно є проблема. Мені запропонували 2 варіанти:
а) часткова компенсація (вважаю що це не справедливо);
б) "Обмін на таку ж модель".
Я обрав обмін. Магазин взяв паузу для "уточнемо за наявність у постачальника", та згодом сказали що "заміна буде саме кейсу навушників" і що це займе орієнтовно 2-3 тижні.
З моєї точки зору це обман, тому що "обмін на таку ж модель" не є "заміна кейсу".
2-3 тижні ще не пройшли, то я ще не знаю скільки реального часу це займе і чи отримаю я товар.
Такий сумний досвід.
Дякуємо за ваш відгук та приносимо вибачення за незручності, з якими ви стикнулися в процесі обміну. Ми розуміємо ваше невдоволення і хочемо пояснити ситуацію.
1. Діагностика
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб виконувати перевірку товарів у заявлені терміни, проте в окремих випадках процес може затягнутися через навантаження на сервісний центр. Ми розуміємо, що очікування було довшим, ніж ви розраховували, і шкодуємо про це.
2. Обмін товару
Відповідно до політики гарантійного обслуговування, якщо підтверджується дефект конкретного компонента (у цьому випадку – зарядного кейсу), обмін відбувається саме цього елемента, а не всього комплекту.
3. Терміни та можливі затримки
Ми зазначили орієнтовний термін отримання запчастини 2-3 тижні, однак через умови воєнного стану, труднощі з логістикою та імпортом товарів в Україну можливі затримки. Ми робимо все можливе, щоб процес тривав якомога швидше, проте деякі фактори можуть вплинути на строки доставки, які не завжди залежать від нас. У разі будь-яких змін ми будемо оперативно інформувати вас про статус заміни.
4. Тимчасове рішення
Ми розуміємо, що вам може бути незручно чекати. Тому на період очікування запчастин, за вашим бажанням, ми можемо повернути вам ваші навушники або надати тимчасову заміну – інші навушники для користування. Будь ласка, повідомте нам, якщо вам буде зручний один із цих варіантів.
5. Дотримання прав споживача та терміни
Ми діємо відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів», який передбачає можливість ремонту або заміни дефектного компонента товару. Також наша компанія керується нормами, встановленими Торгово-промисловою палатою України (ТПП), яка регулює питання торгових відносин, гарантійного обслуговування та дотримання прав споживачів.
Згідно з статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», термін ремонту або заміни товару не може перевищувати 14 днів, якщо інше не передбачено договором або не залежить від форс-мажорних обставин, включаючи воєнний стан та проблеми з постачанням. У випадку затримки через незалежні від нас причини ми оперативно інформуємо клієнтів і пропонуємо альтернативні варіанти вирішення ситуації, такі як тимчасова заміна або повернення товару на час очікування.
Ми цінуємо наших клієнтів і хочемо, щоб ви залишилися задоволені обслуговуванням. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайкраще.
Годинник чоловіку сподобався. Все працює відмінно! Зарядку тримає добре. Можна брати)
На сторожі інтересів покупців знаходиться совість магазину і Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 8), згідно з яким, якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, покупець має право на безкоштовний гарантійний ремонт.
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші. Термін ремонту складає 14 днів або менше. Виняток: коли необхідно замовити деталі для ремонту у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується.
При підтверджені виробничого браку Вам буде повернуто кошти протягом 7 робочих днів.
Після отримання товару будь-які претензії щодо його упаковки, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду."
Звучат отлично, даже супер.
Покупка частями.
Консультации выше всяких похвал, отдельное спасибо !
Отправили очень быстро
претензий не имею !
Насторожував візуал сайту, не впевнена була чи актуальна наявність.
Швидко відповіли про наявність у телеграм, відправили в той самий день. Товаром задоволена.
Дякую
Связался консультант, все объяснил и проконсультировал.
Наушники пришли без брака, звук отличный, в оригинальности не усомнились)