Графік роботи:

Пн-Пт: 09:30–19:30   Сб-Нд: 10:00–18:30

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Моє замовлення
Каталог
Укр

Відгуки про магазин CyberDream

4.5
30 відгуків
Сортування:
Мишка абалденна, сенсу не зриває, гріпси теж ціпкі
Відповісти
Даніл Ніколаюк, Дякуємо за відгук, Миша ATK Blazing Sky F1 PRO MAX і справді крута. Будемо раді бачити Вас знову в нашому магазині.
Відповісти
Я купупував навушники Apple AirPods 2nd generation. Почавши користуватись я помітив що кейс може несподівано розрядитись.
Сконтактував з магазином, вони запропонували відправити навушники їм на діагностику - "займає до 7 робочих днів. Зазвичай швидше". У моєму випадку діагностика зайняла 13 робочих днів. Щоб дізнатися результат мені доводилось кілька разів запитуватись у Viber, тобто сам магазин не виходив на контакт. Магазин кілька разів робив обіцянки (діагностувати мають на вихідних/сьогодні/протягом дня дамо відповідь) та порушував їх.
Діагностика пройшла, підтвердивши що у кейса дійсно є проблема. Мені запропонували 2 варіанти:
а) часткова компенсація (вважаю що це не справедливо);
б) "Обмін на таку ж модель".
Я обрав обмін. Магазин взяв паузу для "уточнемо за наявність у постачальника", та згодом сказали що "заміна буде саме кейсу навушників" і що це займе орієнтовно 2-3 тижні.
З моєї точки зору це обман, тому що "обмін на таку ж модель" не є "заміна кейсу".

2-3 тижні ще не пройшли, то я ще не знаю скільки реального часу це займе і чи отримаю я товар.
Такий сумний досвід.
Відповісти
Новіков Олексій Ігорович,
Дякуємо за ваш відгук та приносимо вибачення за незручності, з якими ви стикнулися в процесі обміну. Ми розуміємо ваше невдоволення і хочемо пояснити ситуацію.

1. Діагностика
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб виконувати перевірку товарів у заявлені терміни, проте в окремих випадках процес може затягнутися через навантаження на сервісний центр. Ми розуміємо, що очікування було довшим, ніж ви розраховували, і шкодуємо про це.

2. Обмін товару
Відповідно до політики гарантійного обслуговування, якщо підтверджується дефект конкретного компонента (у цьому випадку – зарядного кейсу), обмін відбувається саме цього елемента, а не всього комплекту.

3. Терміни та можливі затримки
Ми зазначили орієнтовний термін отримання запчастини 2-3 тижні, однак через умови воєнного стану, труднощі з логістикою та імпортом товарів в Україну можливі затримки. Ми робимо все можливе, щоб процес тривав якомога швидше, проте деякі фактори можуть вплинути на строки доставки, які не завжди залежать від нас. У разі будь-яких змін ми будемо оперативно інформувати вас про статус заміни.

4. Тимчасове рішення
Ми розуміємо, що вам може бути незручно чекати. Тому на період очікування запчастин, за вашим бажанням, ми можемо повернути вам ваші навушники або надати тимчасову заміну – інші навушники для користування. Будь ласка, повідомте нам, якщо вам буде зручний один із цих варіантів.

5. Дотримання прав споживача та терміни
Ми діємо відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів», який передбачає можливість ремонту або заміни дефектного компонента товару. Також наша компанія керується нормами, встановленими Торгово-промисловою палатою України (ТПП), яка регулює питання торгових відносин, гарантійного обслуговування та дотримання прав споживачів.

Згідно з статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», термін ремонту або заміни товару не може перевищувати 14 днів, якщо інше не передбачено договором або не залежить від форс-мажорних обставин, включаючи воєнний стан та проблеми з постачанням. У випадку затримки через незалежні від нас причини ми оперативно інформуємо клієнтів і пропонуємо альтернативні варіанти вирішення ситуації, такі як тимчасова заміна або повернення товару на час очікування.

Ми цінуємо наших клієнтів і хочемо, щоб ви залишилися задоволені обслуговуванням. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайкраще.
Відповісти
Замовляла Смарт-годинник Amazfit GTR 3 Thunder Black в подарунок. Замовлення швидко прийняли, хоч і пізно оформила. Якісне обслуговування, я залишилась задоволена.

Годинник чоловіку сподобався. Все працює відмінно! Зарядку тримає добре. Можна брати)


Відповісти
При відмові на новій пошті несправних навушників потребують оплату доставки 200 грн( у накладній 134 грн) за повернення коштів, шахраї
Відповісти
Ілона, Доброго дня. При здійсненні покупки на сайті Ви автоматично погоджуєтеся з публічним договором офертою то умовами які прописані на сайті. Ви здіснили замовлення і Вам були надіслані, максимально оперативно, нові запаковані навушники. Ви відмовилися від товару на пошті, з пошти Ви не дзвонили нам при цьому, щоб запитати, як працює товар. При запиті причини відмови отримали від Вас відповідь, що навушники не підключалися до телефону. При перевірці товару, навушники З ПЕРШОГО РАЗУ підключилися до смартфону і працюють коректно. Згідно з умовами Публічного договору оферти Вас попросили сплатити вартість послуг доставки, які оплатив магазин через Вашу відмову від товару і далі на Ваш вибір: повернути навушники Вам, як робочі або повернути кошти за Вашим бажанням.
Відповісти
Монитор NEC MultiSync супер все четко передает.
Відповісти
повербанк UGREEN не ожидал, но для ноута это хороший помощник
Відповісти
Мышь Roccat Kone огонь очень доволен приобретением
Відповісти
Всё понравилось, заказ пришол быстро. Консультант проконсультировал и помог! Спасибо!
Відповісти
Прочитав більшість відгуків - лайнокомпанія, компанія - лайно ! це якійсь жах бл люте лайно-наїбалово

Відповісти
Купчак, Купчак, Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від нашого інтернет магазину. Більшість відгуків у нас якраз позитивні (164 позитивних та 4 негативних на hotline.ua за останні 12 міс.), так як ми прагнемо знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта, на жаль у Вашому випадку нам цього не вдалося. Будемо працювати над рівнем сервісу та зрозумілим описом умов співпраці. Наша ціль - розвиток та гарні враження у наших покупців.
Відповісти
Дуже не сподобалася розмова, хтів купити XP-Pen Графический монитор XP-Pen Artist 13.3 . коштує 13,5 тис грн, лайно на трубці доводила до сказу - на моє побажання в києві поруч з їх складом піїхати і купити товар після перевірки робочого стану мене відправили ... на нову пошту ! бл на нову пошту бл хоч я і зараз поруч ! це лайно, а не компанія

Відповісти
Купчак, Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від нашого інтернет магазину. Ми - інтернет магазин з товарним асортиментом в 798 позицій, який постійно збільшується, і лише деяка частина може фізично знаходитися в точках видачі, як і у всіх інших інтернет магазинів. Деякі товари знаходяться на складах постачальників, і їх потрібно викуповувати під фактичного клієнта - для цих товарів доступна лише доставка логістичними компаніями з повною оплатою або накладним платежем. Дякуємо за розуміння.
Відповісти
Купил 100 ватный повербанк, очень понравился по цене дешевле новой батареи от ноута, а работает на порядок лучше. Отправили быстро, все заявленное совпало
Відповісти
Заказала материнскую плату GIGABYTE Z590 AORUS ULTRA. Приехала мало того что не в родной коробке (за коробку продавец предупреждал) но так же в наличии отсутствовала любая документация к товару, антенна для Wi Fi и вообще пришла просто голая материнская плата и все. После установки оказалось не работает интернет если подключить через провод. Интернет работал только по Wi Fi. Установка оригинального приложения и всех драйверов с официального сайта проблему не исправила. И вот теперь магазин уже очень долго не может скинуть адрес, куда обратно им отправить товар так еще и говорит что деньги вернет минимум через 7 дней после каких то проверок. Не покупайте в этом магазине. (ОБМАН). Если вернут деньги, поменяю отзыв, но кажется что денег я больше не увижу.
Відповісти
Валентина Фатуляй, Доброго дня. Нам шкода, що у Вас виникли проблеми з товаром придбаним у нас. При продажі ми оговорювали, що плата буде без рідної коробки і що ми її так отримали від офіційного представника Gigabyte, як заміну попередньої плати, яку надсилали їм по гарантійному випадку.

На сторожі інтересів покупців знаходиться совість магазину і Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 8), згідно з яким, якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, покупець має право на безкоштовний гарантійний ремонт.
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші. Термін ремонту складає 14 днів або менше. Виняток: коли необхідно замовити деталі для ремонту у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується.

При підтверджені виробничого браку Вам буде повернуто кошти протягом 7 робочих днів.
Відповісти
Савчук Роман Станиславович, если плата новая тогда где wi fi антенна, которая прикручивается к задней панели? Где стандартные брошурки, книжечки, диск, инструкции и т.д. ? Был разговор только про коробку, об остальном вы мне не сказали.
Відповісти
Валентина Фатуляй, На жаль, ми не перевірили комплектацію при отриманні плати від виробника, звернули увагу лише на іншу коробку, але й Ви не перевірили комплектацію на НП, хоча в нас вказано на сайті: "У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо така ситуація матиме місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося, за тел.: (050) 976-98-79
Після отримання товару будь-які претензії щодо його упаковки, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду."
Відповісти
Валентина Фатуляй, Кошти повернули, вкл. вартість доставки протягом 7 робочих днів з моменту отримання висновку від сервісного центру. З платою все було гаразд, справа була в драйверах. Але так як комплект був не повний - ми повернули кошти за Вашим бажанням.
Відповісти
Наушники OnePlus Buds 3
Звучат отлично, даже супер.
Покупка частями.
Консультации выше всяких похвал, отдельное спасибо !
Отправили очень быстро
претензий не имею !
Відповісти
Заказывал SSD Solidigm P44 Pro 1TB M.2. Все в лучшем виде. Рекомендую магазин.
Відповісти
Замовляла мишку.
Насторожував візуал сайту, не впевнена була чи актуальна наявність.
Швидко відповіли про наявність у телеграм, відправили в той самий день. Товаром задоволена.
Дякую
Відповісти
Замовив мат. плату відправили в той же день. Упакували на совість. Товаром задоволений на всі 100, магазином і роботою консультантів також.
Відповісти
Замовляла комп'ютерну мишу Logitech G502 HERO, відправили в той же день - на наступний день отримала. Всім задоволена!
Відповісти
Все отлично, заказывала наушники на подарок, пришло очень быстро, на следующий день уже отправили и то, вероятнее всего потому что заказала поздно уже.
Связался консультант, все объяснил и проконсультировал.
Наушники пришли без брака, звук отличный, в оригинальности не усомнились)
Відповісти
Користуюся мишкою два мiсяцi.мишка порiвняно з моею х7 небо i земля кнопки не люфтят .замовлення прийшло швидко .рекомендую дану мишку.
Відповісти
Показати ще 10 відгуків
Вгору
// Widget helpcrunch