Відправка здійснюється після підтвердження менеджером.
1. Швидка кур'єрська доставка (тільки по Києву та передмістю) для товарів зі стікером від NeLS.
2. Самовивіз в м.Київ з пункту видачі нашого партнера NeLS для товарів зі стікером від NeLS.
При оформленні замовлення у полі "Доставка" оберіть "Самовивіз" і у коментарях вкажіть "доставка NeLS".
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
3. Безкоштовна доставка в точку видачі від Розетка (від 4 до 7 днів) для товарів зі стікерами від Розетка!
З 1 лютого 2024 року введено комісію за оплату замовлень ROZETKA Маркетплейс (післяплата).
Ця послуга доступна в тестовому режимі.
При оформленні замовлення у полі "Доставка" оберіть "Самовивіз" і у коментарях вкажіть "Розетка".
Адресу для самовивозу можна обрати, скориставшись посиланням: https://rozetka.delivery/tracking/branches або менеджер запитає дані для доставки при підтвердженні замовлення.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення інформації.
4. Новою поштою
- При замовленні до 18:00 (Пн.-Пт.) або до 15:00 (Сб.-Нд.) відправлення відбувається у той же день. Якщо виникне затримка відправлення, ми обов'язково повідомимо Вам.
- Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті « Нова Пошта » та в застосунку.
- Послуга "Накладний платіж" сплачується окремо, за тарифами Нової пошти (2% від вартості замовлення + 20 грн.)
5. Укрпоштою
ВАЖЛИВО!
Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (NeLS, Нова пошта, Укрпошта, Rozetka Delivery) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: (050) 976-98-79.
Після отримання товару будь-які претензії щодо його пакування, комплектації або цілісності не приймаються до розгляду.
Якщо товар не було отримано, згідно з угодою користувача, витрати на логістику покриває покупець.